[ LUGOS ] Gnome ali Kde!

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Jul 6 09:25:53 CEST 1999

Živjo Blaž.

On Tue, 06 Jul 1999, Blaz Podrzaj wrote:

> Ko sem pred kakima dvema letoma zacel spremljati KDE projekt, se mi je
> Zadeva se ze zelo priblizuje WindozeXX pa tukaj ne mislim na user friendly
> (to je cisto o.k.) ampak na corrupt code dammit -> to je koda + zraven se
> enkrat toliko kode za odpravo bugov + balast koda + po moznosti se kaksna
> igrica (Flight Sim for Linux recimo:)

Se strinjam glede kode, Gnome je VELIKO bolj optimalen glede porabe procesorske
moči in glede odzivnosti. KDE je veliko bolj požrešen od Gnome-a, vendar pa
Gnome tudi ni angelček.

Ko sem tam okoli Januarja '99 poskušal namestiti Gnome mi le to ni uspelo.
Zraven namreč ni bilo popolnoma nobenih navodil za namestitev. Tudi prevesti se
ni hotel in ostal sem sam z GCCjevimi napakami in ker sem dol potegnil nekaj
kar so priporočali na Gnome web page-u sem pričakoval da bo ta zadeva kolikor
toliko resna, na žalost ni bila.
Drugič pa ko so pri skupini za slovenjenje linuxa izbirali med Gnome in KDE je
Gnome takjo padel iz izbire ker sploh nimajo postimano internacionalizacijo, oz
se ni dalo ugotoviti kako se naj bi Gnome prevajal.
Iz vseh teh izkušenj sem potegnil zaključek, da Gnome razvijalci "niso dovolj
resni" ali jim pa samo organizacija šepa.
Tretjič Gnome nima svojega vsaj referenčnega window managerja, kar predstavlja
še dodatno težavo pri slovenjenju saj se projekta ne moreš lotiti celovito.

> Btw lahko imas oba ja. KDE je wm v celoti, Gnome je pa samo dm.

To mi je pri celi zadevi še najbolj všeč, da imaš izbiro in želim da oba
obstajata "na trgu" še zelo dolgo. :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist