[ LUGOS ] Gnome ali Kde!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Jul 6 02:03:24 CEST 1999

Yo!

Ko sem pred kakima dvema letoma zacel spremljati KDE projekt, se mi je
zdelo da iz tega se nekaj bo, zdaj pa je ratalo ze toliko kode, da ze kar
smrdi in zadeva je pozresna da bolj ne more bit (govorim o base zadevi).
Zadeva se ze zelo priblizuje WindozeXX pa tukaj ne mislim na user friendly
(to je cisto o.k.) ampak na corrupt code dammit -> to je koda + zraven se
enkrat toliko kode za odpravo bugov + balast koda + po moznosti se kaksna
igrica (Flight Sim for Linux recimo:)

Dobro, za zacetnika je gut, instaliras, pozenes X-e in voila, ze se ti
odpre fancy looking desktop aneda. In ce imas Pentium III 463 MHz in 317
MB rama, bo zadeva se kar kulturno delovala.

Btw lahko imas oba ja. KDE je wm v celoti, Gnome je pa samo dm.

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist