[ LUGOS ] UPS

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Jul 23 16:00:49 CEST 1999

Zivjo Tomaz.

On Thu, 22 Jul 1999, Tomaž Vochl wrote:

> APC Back omogoča povezavo s PCom. Podpora se začne pri modelu 650
> (serijski kabel ni priložen - prilagajo ga šele pri malce večjih
> škatlah). Zadeva pod NTji dela OK [sem ravno danes priklopil dva :) ]
> pod Linuxom pa delovanja še nisem utegnil preizkusiti.

Tocno to sem zelel slisati, edino kar me pravzaprav moti je da sedaj vidim da
ne prides skozi ravni poceni v nobenem primeru ce zelis vsaj malce bolj
inteligenten UPS.

Razen morda...
Ali ima morda UPS Back 300MI lucke (LED), ki se prizgejo/ugasnejo za
power ok, power fail in battery low ? V tem primeru se mi splaca samemu
narediti logiko za komunikacijo s PCjem, tako da povezem lucke in serijski port.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist