[ LUGOS ] ibcs

Branko F. Graèner Branko na edico.si
Pet Jul 23 03:28:40 CEST 1999

> Rad bi naredil modul za iBCS emulacijo, pa mi nikakor ne uspe. Gre se za
> en program, ki naj bi tekel pod SCO-jem, baje pa tudi pod linux-om, z ibcs
> modulom vkljucenim v kernel. Kernel je 2.0.36, distrib. slackware 4. icbs
> paketov je ogromno, dokumentacija pa zelo slaba. Problemi ze nastanejo,
> ker ne vem kateri paket bi bil pravi za 2.0.36 kernel. Poizkusal sem kar
> nekaj paketov in pri vseh se je zakompliciralo pri prevajanju zadeve, ces
> da zraven tega kernela ni teh in teh knjiznic.

pod kernelom 2.2.6 dela ibcs recimo, da zadovoljivo, paket je prilozen
slackware 4. pod kernelom 2.2.10 je pa zadeva malce cudna. dela, al pa ne :)
kakorkoli ze, ftp.cdrom.com/pub/linux/slackware-4.0/source/a
tukaj se dobi source pa skompajli... je pa res malce zalostno, da
proizvajalci dokumentirajo produkt kot linux izdelek, sele, ko pa se clovek
prebije skozi goro pdfjev pa jezen ugotovi, da je zadeva za sco.

Brane

Dodatne informacije o seznamu Starilist