[ LUGOS ] UPS

Tomaž Vochl tomaz.vochl na jerovsek.si
Čet Jul 22 16:02:37 CEST 1999

APC Back omogoča povezavo s PCom. Podpora se začne pri modelu 650
(serijski kabel ni priložen - prilagajo ga šele pri malce večjih
škatlah). Zadeva pod NTji dela OK [sem ravno danes priklopil dva :) ]
pod Linuxom pa delovanja še nisem utegnil preizkusiti.

	LP
	Tomaž Vochl, MCP
	Technical support - Networks
	E-mail: mailto:tomaz.vochl na jerovsek.si

	Jerovšek Computers d.o.o.
	Breznikova 17
	1230 Domžale

	Tel.: +386 61 712 899