[ LUGOS ] ibcs

Simon 'Zekar zeky na curse.edico.si
Pet Jul 23 08:28:34 CEST 1999

On Fri, 23 Jul 1999, [iso-8859-1] Branko F. Gračner wrote:

> pod kernelom 2.2.6 dela ibcs recimo, da zadovoljivo, paket je prilozen
> slackware 4. pod kernelom 2.2.10 je pa zadeva malce cudna. dela, al pa ne :)
> kakorkoli ze, ftp.cdrom.com/pub/linux/slackware-4.0/source/a
> tukaj se dobi source pa skompajli... je pa res malce zalostno, da
> proizvajalci dokumentirajo produkt kot linux izdelek, sele, ko pa se clovek
> prebije skozi goro pdfjev pa jezen ugotovi, da je zadeva za sco.

Kot sem napisal rabim ibcs modul za 2.0.36 in ne 2.2.6, na katerem ta
server ne deluje. Poskusil bom z 2.0.35, ki pride zraven slack-a 3.6 in s
pripadajocim ibcs2 paketom. AFAIK to ni zadeva za SCO, ker SCO nima linux
kernelov ampak je to emulator SCO okolja za zaganjanje SCO-jevih
binarijev.

Lep pozdrav !

Simon 'Zekar <zeky na edico.si>

Dodatne informacije o seznamu Starilist