[ LUGOS ] setiathome

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Jul 16 09:48:50 CEST 1999

Zivjo Rok.

On Thu, 15 Jul 1999, rok wrote:

> hvala vsem za pomoc, koncno sem ugotovil kaj je bilo wrong. stos je bil v
> tem, da mi je doma (ne pa tudi na 2h drugih racunalih) tekel setiathome v fg
> in ne v bg (hja, kej pa nej, ce rad gledam tiste 100tinke procentov ;) to je
> ocitno cez noc prevec zaposlilo procesor. zdaj dela ok.

Cetudi procesor deluje s polno obremenitvijo 12let se ne sme "sesuti".

Prioriteto mu nastavljas z ukazom "renice", kjer je -20 najvecja, 20 oa
najmanjsa prioriteta (0 - navadna).

In kakor jaz te stvari razumem:
Ce vrzes proces v bacground se ne izvaja vec dokler ga ne vrzes ponovno v
foreground. In cetudi setiathome procesu nastavis idle prioriteto bo vseeno 100%
obremenil procesor saj mu bo kernel namenil vse cpu case ko se nic drugega nebi
izvajalo.

Tebi svetujem uporabo screen-a (man screen) in renic-a (man renice) :)). Prav
tako preveri ali ti ventilator na procesorju deluje in ali imas dovolj
toplotnega veziva (cpu lepilo) med hladilnim rebrom in procesorjem.

Lahko tudi poskusis odstraniti par ploscic (od razsiritvenih rez) z zadnje
strani racunalnika in tako zboljsati pretok zraka (in s tem znizati
temperaturo v racunalniku).

--
best regards,
Rok Papez.