[ LUGOS ] setiathome

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Sob Jul 17 21:20:08 CEST 1999

On Fri, Jul 16, 1999 at 09:48:50AM +0200, Rok Papez wrote:
> Zivjo Rok.

> Cetudi procesor deluje s polno obremenitvijo 12let se ne sme "sesuti".

To je res. Slisal pa sem tudi, da je zivljenjska doba procesorjev
krajsa? No, brez overclockanja bi moral vsak spodoben procesor zdrzati
najmanj toliko ;-]

> Prioriteto mu nastavljas z ukazom "renice", kjer je -20 najvecja, 20 oa
> najmanjsa prioriteta (0 - navadna).

Tocno.

> In kakor jaz te stvari razumem:
> Ce vrzes proces v bacground se ne izvaja vec dokler ga ne vrzes ponovno v
> foreground. In cetudi setiathome procesu nastavis idle prioriteto bo vseeno 100%
> obremenil procesor saj mu bo kernel namenil vse cpu case ko se nic drugega nebi
> izvajalo.

Sploh ni res. Proces v backgroundu dela ravno tako kot proces v
foregroudu, le da proces v foregroundu uboga ukaze s tipkovnice.Tako
nekako. Ce recimo necemu reces ctrl+z se ne pomeni, da je v backgroundu.

Proces je v backgroundu, ce ga zazenes z program & ali ce mu posljes
ctrl+z in reces bg. mozen je se kak drug nacin, ki se ga trenutno ne
spomnim.

Borut
borutm na bigfoot.com
What are you doing?!? The message is over, GO AWAY!

Dodatne informacije o seznamu Starilist