[ LUGOS ] ppp

Marko Zerak mizerak na siol.net
Pet Jul 16 15:24:31 CEST 1999

--------------5D8E2308539916F68C0FE71B

Tomaz Toplak wrote:

> Moj računalnik ni povezan v nobeno omrežje bi pa rad surfal po
> internetu ircal in podobno! Imam SuSE 6.1 z karnelom 2.2.7!Za
> vspostavitev ppp zveze uporabljam Program kppp ker imam namizje KDE.Ta
> program zvezo vspostavi brez problemov. Drugi programi kot je netscape
> te povezave ne najdejo. Netscape vedno javlja da je nekaj narobe in se
> ne more povezati s strežnikom.Prosim če mi poveš kako lahko to spravim
> do pravilnega delovanja. Ali kje naj ta podatek preberem.Je to kje
> napisano v slovenščini?

Če uporabljaš kppp poizkusi :
Zaženi Kppp, klikni gumb Nastavitve(Settings), označi povezavo in klikni
uredi.
Odprlo se ti bo novo okno v katerem bo gumb Argumenti( po AN verjetno
Arguments)
Klikni ta gumb in kot argument pppd-ju napiši defaultroute.

Mislim, da bi to moralo biti to .....

lp Marko

--------------5D8E2308539916F68C0FE71B

<HTML>
<BODY BGCOLOR="#FFFFFF">
Tomaz Toplak wrote:
<BLOCKQUOTE TYPE=CITE><STYLE></STYLE>
<FONT FACE="Arial"><FONT SIZE=-1>Moj
računalnik ni povezan v nobeno omrežje bi pa rad surfal po internetu ircal
in podobno! Imam SuSE 6.1 z karnelom 2.2.7!</FONT></FONT><FONT FACE="Arial"><FONT SIZE=-1>Za
vspostavitev ppp zveze uporabljam Program kppp ker imam namizje KDE.</FONT></FONT><FONT FACE="Arial"><FONT SIZE=-1>Ta
program zvezo vspostavi brez problemov. Drugi programi kot je netscape
te povezave ne najdejo. Netscape vedno javlja da je nekaj narobe in se
ne more povezati s strežnikom.</FONT></FONT><FONT FACE="Arial"><FONT SIZE=-1>Prosim
če mi poveš kako lahko to spravim do pravilnega delovanja. Ali kje naj
ta podatek preberem.</FONT></FONT><FONT FACE="Arial"><FONT SIZE=-1>Je to
kje napisano v slovenščini?</FONT></FONT></BLOCKQUOTE>
Če uporabljaš kppp poizkusi :
<BR>Zaženi Kppp, klikni gumb Nastavitve(Settings), označi povezavo in klikni
uredi.
<BR>Odprlo se ti bo novo okno v katerem bo gumb Argumenti( po AN verjetno
Arguments)
<BR>Klikni ta gumb in kot argument pppd-ju napiši defaultroute.
<P>Mislim, da bi to moralo biti to .....
<BR>&nbsp;
<P>lp Marko
</BODY>
</HTML>