[ LUGOS ] SMBMOUNT

Rok Papez rok na slo.net
Ned Jan 24 22:15:54 CET 1999

On Sun, 24 Jan 1999 21:55:58 +0100 (MET), David Delibasic wrote:

>Ko sem zlaufal sambo mi na ostalin Wintendo masinah v mrezi najde Linux
>masino....samo ko poskusam prei prek Wintendo na Linux me vprasa za geslo
>in ko ga napisem ne gre....
>&
>Kako bi se z ukazom smbmount dalo mountat masino v mrezi ki stoji na
>Windowsih????

Najbrz gre za "password encryption". Ali na Windows masinah izklopi
kodiranje gesla (.reg datoteka je prilozena, mislim da je v /doc
imeniku);
ali pa si vklopi kodiranje gesel na Linuxu (preglej dokumentacijo kako
se to naredi).

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist