[ LUGOS ] SMBMOUNT

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Ned Jan 24 22:47:40 CET 1999

--------------D7D55621C3FC7515B840EA0C

David Delibasic wrote:

> Pozdrav !!!
>
> Ko sem zlaufal sambo mi na ostalin Wintendo masinah v mrezi najde Linux
> masino....samo ko poskusam prei prek Wintendo na Linux me vprasa za geslo
> in ko ga napisem ne gre....
> &
> Kako bi se z ukazom smbmount dalo mountat masino v mrezi ki stoji na
> Windowsih????
>
> TnX
>
> lp David

> Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash
> simultaneously
>
>                             \\_//
> [...]

Hoj!

Mogoce je problem ze malo prej. Ti se na windows masino prijavis z enim
uporabniskim imenom "Username" paziti moras, da je le ta tudi taksen
kakrsnega uporabljas na linux masini. Najbolje pa je, ce pri prijavi na
windows masino uporabis enako uporabnisko ime in enako geslo kakor pri Linux
masini. (Pazi na velike im male crke). V tem primeru te pa sploh ne bi smel
nicesar vprasat ampak te bo kar spustil na tvoj home direktorij.

LP Jure

--------------D7D55621C3FC7515B840EA0C

begin:          vcard
fn:             Jure Krasovic
n:              Krasovic;Jure
org:            Razvojni Center IRC d.o.o.
adr:            Ul. XIV. Divizije 14;;;Celje;;3000;SLOVENIA
email;internet: jure.krasovic na rcc-irc.si
tel;work:       ++386-63-44-11-44
x-mozilla-cpt:  ;0
x-mozilla-html: FALSE
version:        2.1