[ LUGOS ] Qmail.

Rok Papez rok na slo.net
Ned Jan 24 22:23:38 CET 1999

Lepa hvala obema.

On Sun, 24 Jan 1999 21:39:10 +0100, Klemen Vodopivec wrote:

>Pozdrav!
>
>   1 drwxr-sr-x   2 alias    qmail        1024 Dec  8 12:30 alias
>  0 prw--w--w-   1 qmails   qmail           0 Jan 24 20:23 trigger
>
>ne vem kaj ti bo to pomagalo, itak nardi vse samo ob namestitvi!

qmail sem si skompajliral na eni masini in prenesel na drugo
(sele potem ko sta mi napisala "resitev") sem nasel tudi
./install, ki ti pravilno namesti datoteke iz temp direktorija
v  /var/qmail.

Sedaj se pravzaprav pojavlja druga tezava... instcheck ne javi
nobenih napak vec, vendar mi qmail se vedno ne deluje.
Ko naredim ps x, mi le ta javi, da tece samo tale instanca qmaila.
Po TEST.* pa naj bi mi laufali stirje (4) qmaili :(((.

2908  p0 S    0:00 qmail-lspawn ./Maildir/

In tudi nikjer ne najdem kaksnih nasvetov kaj sedaj, kaj bi
utegnilo biti narobe ali karkoli.

Qmail sem pa tako namestil, da sem se drzal navodilom iz INSTALL
datoteke, vendar sem takoj po "make setup xxx" ukazu prekopiral
ustrezen del iz /etc/passwd in /etc/group iz delovne postaje na
server in seveda tudi /var/qmail in zacasni imenik (tar -p ...),
nato pa z namestitvijo nadaljeval na serverju.

Ali morda Qmail namesti se kje drugje kaksne datoteke ???
Na server ne morem namestiti gcc + vso saro, ker mi primanjkuje
prostora.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist