[ LUGOS ] No active partition found...

Rok Papez rok na slo.net
Sob Jan 30 17:57:23 CET 1999

On Sat, 30 Jan 1999 16:32:44 +0100, Boris Benko wrote:

>Da nobena od particij ne bi bila oznacena kot bootable? Nemogoce... Znova
>disketo notri in sem namesto fdruida izbral fdisk. Pa res ni bila nobena
>oznacena kot bootable! Disk je bil quantum 7GB. Oznacil sem kot bootable, pa je
>vse slo OK. Lilo se je startal in Linux se je bootal.
>
>A je to kaksen bug? Ali pa sem kaj pozabil izbrati med procesom instalacije?

Bug je bil s tvoje strani da si izbral disk druid pri namestitvi ;))).

Mimogrede, ko smo ze pri tej temi. Ce si disk razdelite z WinDOS
fdiskom in nato
poskusate namestiti Linux na extended particijo (narejeno z WinDOS
fdiskom) se
kaj lahko zgodi da se vam Linux (RH 5.2) ne bo zelel namestiti.
Resitev je sledeca:
Linuxov fdisk in spremenite tip particije iz Win9x Extended v navadno
Extended
particijo (To je iz tipa '0x0f' v tip '0x05').

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist