[ LUGOS ] barve in caldera

root davor.guttierrez na siol.net
Sob Jan 30 19:38:26 CET 1999

--------------6AFC3014844B53D5708A902B

Pozdravljeni

Pred nekaj dnevi se mi je zgodila cudna stvar. Ko kot uporabnik root
zacenem program LISA ali CDP mi je tisto ozadje rdece barve ceprav je
bilo se pred slabim tedno modro, medtem ko so mi barve v midnight
commanderju modre. Ko se prijavim kot katerikoli drug uporabnik in
zazene CDP za poslusanje CDjev pa so mi barve originalne - modre.

Prosil bi ce mi lahko povete v kateri datoteki je to doloceno ali kaj je
narobe.

--
Davor Guttierrez - Linux User - guttierrez na usa.net
Kranjceva 8 - 9220 Lendava - 069 / 74 - 561

--------------6AFC3014844B53D5708A902B

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Pozdravljeni
[...]
je narobe.
<pre>--&nbsp;
Davor Guttierrez - Linux User - guttierrez na usa.net
Kranjceva 8 - 9220 Lendava - 069 / 74 - 561</pre>
&nbsp;</html>

--------------6AFC3014844B53D5708A902B--

Dodatne informacije o seznamu Starilist