[ LUGOS ] SAmba

Rok Papez rok na slo.net
Sob Jan 30 17:51:53 CET 1999

Zivjo David.

On Sat, 30 Jan 1999 14:36:41 +0100 (MET), David Delibasic wrote:

>Zanima me kako se v Linuxih izklopi sifriranje gesel....tak da bom lahko
>pol iz Wintendo Masine priso na Linux Masono (Zaj mi javi da mam napacn
>password..)

Kako se sifriranje Sambe gesel izklopi nebi vedel, vem pa da privzeto
Samba *ne* sifrira gesel (zato da jih lahko primerja z vnosi v
/etc/passwd).

Imas dve moznosti:
1. Izklopis sifriranje pri Windowsih  (najbolje; ce je mreza varna)
2. Vklopis sifriranje na Linuxu (najbolje; ce mreza ni varna)

Ce na Linuxu vklopis sifriranje, bos moral sifrirana gesla vnesti v
posebno datoteko, saj se jih ne da primerjati z vnosi v /etc/passwd
(glej dokumentacijo, sam nisem nikoli uporabljal sifriranja).

Reg datoteko, ki izklopi sifriranje gesel na Windowsih imas prilozeno
v imeniku z dokumentacijo. Moj nasvet: Izklopi sifriranje na Windowsih
in imel bos manj administracije ;).

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist