[ LUGOS ] Re: your mail

Rok Papez rok na slo.net
Ned Jan 24 14:44:27 CET 1999

On Sun, 24 Jan 1999 14:15:01 +0100, Ernest Zejn wrote:

>saj ni vazno. glavno je da gre v cache, zato ti to napise...

O.. seveda je.. Ne more samga sebe kesirat, ce je pa authoritive.
Po mojem sem konfiguracijo kje zajexxx.

>why type-hint? a ti ni dosti, ce definiras v resolv.conf, da naj najprej
>nekaj takega:

>search <tvoja domena>
>nameserver 127.0.0.1
>nameserver <"zunanji" IP>

zato ker bi zelel da moj DNS keshira tudi internet.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist