[ LUGOS ] Re: your mail

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Ned Jan 24 14:15:01 CET 1999

~hoj~
>Problem je v tem, da moj DNS je "authoritive" za domeno, to je
>tisti "type master;". Ravno zato sem zacuden zakaj mi jamra
>non-authoritive.
saj ni vazno. glavno je da gre v cache, zato ti to napise...

>Pa tudi me zanima kako naj nastavim (se ?)
>"type hint;" za domeno ".", ce je pa ze "type master;".
>"type hint;" bom moral nastaviti ko se bom sel IP Masquerading in
>bom zelel da mi DNS query ki jih ne pozna posilja naprej.
why type-hint? a ti ni dosti, ce definiras v resolv.conf, da naj najprej
searcha
tvoj ns (search localhost), potem da das se nameserver <IP serverja na
zunanji
strani maskarade>?
nekaj takega:

search <tvoja domena>
nameserver 127.0.0.1
nameserver <"zunanji" IP>

                                            lpp,Ernest - The one, who is
thought to be an upgraded Marine
Name: Ernest Zejn | E-mail: ernest na zejn.si | WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 | Tel2: +386 64 862-311 | Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist