[ LUGOS ] ping timeout drugic

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Ned Jan 24 15:01:06 CET 1999

~mm~

>Oglej si tale izpis, ki sem ga dobil z
>
>time -v ping -c 5 -i 2
[snip]
>Pet paketkov po dve sekundi je skupaj 8 sekund pavze (pred prvim
>paketkom je ni), program pa se je izvajal priblizno 18 sekund. Torej je
>10 sekund cakal na odgovor... Ceprav ga ni dobil, se je koncal. Bo
>dovolj dobro?

mmm. super.
samo se nekaj. ko executam "time ping -c 5 -i 2 10.1.1.135" (-v mi ne
razume),
me skrbi, da bo vrnil vedno 0. Executam ga namrec v svojemu programcku s
execl. Tako se bo return value nanasal na time in ne na ping, ne?

a je se kaka druga moznost, tako da bi se return value nanasal na ping?

le-ta namrec vrne 0, ce je
vse OK, 1 in 2 pa ce je kaksna napaka (destination net unreachable, not
alive ipd.)...

                                            lpp,Ernest - The one, who is
thought to be an upgraded Marine
Name: Ernest Zejn ¦ E-mail: ernest na zejn.si ¦ WWW: www.zejn.si
Tel:   +386 41 706-549 ¦ Tel2: +386 64 862-311 ¦ Fax:  +386 64 864-337

Dodatne informacije o seznamu Starilist