[ LUGOS ] Extended particije

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sob Jan 9 00:15:08 CET 1999

On Fri, 8 Jan 1999, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Sedaj ravno ne bom rebootal masine v DOS, da bi preveril naslednje
> trditve, ampak ...
>
> Vse extended particije niso prave particije. V DOSovem fdisku so to
> logicne enote (D:, E:). Najbrz DOSov fdisk extended particij, ki niso
> njegovih tipov, enostavno ignorira. Primarne particije (1-4) so prave
> particije in jih DOSov fdisk vsaj omeni.
>
> Shema za en samcat disk, ki jo uporablja DOSov fdisk, je naslednja: ena
> prava (primarna) particija (C:), potem pa nekaj extended particij. Tem po
> [...]

Slabo sem razlozil: mulec hoce instalirat linux, linuxov fdisk
pa pravi, da ima na hda samo hda1 in hda2. Ko se boota, kernel pove
da sta v extended particiji se 2 logicna diska.

Fant pravi, da hoce imet  na preostanku v extended particiji
linux (se pravi na hda7) in swap na hda8. Pravi, da fdisk -l
izpise samo prvi 2 particiji (se pravi hda1 kot primary fat32,
hda2 pa kot extended, v kateri ni nicesar). Ko da new partition
fdisk pove (ce da extended ali primary) da ni vec prostih blokov.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist