[ LUGOS ] Extended particije

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jan 8 23:54:49 CET 1999

Howdy!

On Fri, 8 Jan 1999, Jure Koren wrote:

> Kolega me sprasuje zakaj mu fdisk ne izpise
> vsebine extended particije. Ima win98 in
> ob bootu napise hda1 hda2 <hda5 ...>, fdisk
> pa vidi samo hda1 in hda2. A je kaksna moznost
> da win98 na svoj nacin definirajo extended
> particije?

Sedaj ravno ne bom rebootal masine v DOS, da bi preveril naslednje
trditve, ampak ...

Vse extended particije niso prave particije. V DOSovem fdisku so to
logicne enote (D:, E:). Najbrz DOSov fdisk extended particij, ki niso
njegovih tipov, enostavno ignorira. Primarne particije (1-4) so prave
particije in jih DOSov fdisk vsaj omeni.

Shema za en samcat disk, ki jo uporablja DOSov fdisk, je naslednja: ena
prava (primarna) particija (C:), potem pa nekaj extended particij. Tem po
vrsti dodeli crke za 'logical drive' (D:, E:, ...).
Ce bi razpoznal tudi paricije, katerim tipa ne ve, bi se mu podrlo
zaporedje crk. Vsaj mislim.

Peace!
  Mkx