[ LUGOS ] Totally OFF - KISS

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Sob Jan 9 01:30:00 CET 1999

Hi!

>Jaz sicer ne prejemam poste preko KISSa ampak tudi dobivam
>maile po dva enaka.Za pobiranje uporabljam fetchmail 4.7.4.

Sicer je zadeva offtopic, torej bomo kar tukaj koncali .... Ampak sedaj meni
kiss po tistem floodu izpred 2 tednov (2 dni - ~3000 mailov) kar
civilizirano deluje .... da ne recem kar perfektno >:) - aja ... govorim le
o mailu preko kissa.

Pa ce smo že pri tem ... je kdo uspel pripraviti XFB server za Intel740
chipset do delovanja z biosom novejšim od 2.30? Nekje sem našel, da bi naj
zadeva delovala z biosom 2.20 in starejšim, pa mi na žalost ni dano da bi
lahko poflashal bios graficne nazaj na 2.20 .... (intelov flash.exe pod
Win98 cmd promptom crkotne, ker mu ne paše OS, setver.exe ga ne uspe zmesti,
stare dos diskete pa vec ne premorem ... so .... bi se dalo komu spisati
flash proggy za Linux? ;-))

C'ya.

Dodatne informacije o seznamu Starilist