[ LUGOS ] Re: Beowulf... paralelno procesiranje...

Iztok Saje Iztok.Saje na mobitel.si
Sre Jan 27 14:23:39 CET 1999

Zivijo !

Takole na hitro:
Doma sem spel tri PCje skupaj, en stari slackware, en debian in en slackware
3.6.
- obe masini povezi z ethernetom
- /home direktorij imej na eni in prek nfs na drugi, tako da je na vseh
carunalnikih enaka
  pot do programov. Mogoce tudi /usr/local ?
 Jaz sem si tako zdruzil /home/iztok/mpi ker sem na vsaki masini ze imel
/home/iztok
- ker nisi shizofrenik, ti zadosca malo userjev, ki jih naredis enake, skupaj z
gid in uid
 (ali pa pokuris kako urico z man za nfs, da naresi prave filete v /etc ...).
Lahko se pa
 poigras sistemca na velikem stevilu masin....
- ker bos rabil rsh, naredi .rhosts datoteko... To mi je vzelo se kar dosti casa
- pa najbrz bos se kaj po /lib pocel, ce imas zelooo razlicne instalacije.

Potem... kaj s tem poceti ?

Recimo X-i... Na enem stroju tece netscape, na drugem pa X-terminal.
Ko se nekaj zgodi, en stroj racuna, drugi rise ....
Potem pa obadva cakata, da bo spet kaj za poceti.

Pa backupi...

Kar se tice tega, da ena aplikacija tece na vecih masinah, imas dve poti:

1. Aplikacija je pisana za vec nasin in uporablja kak protokol tipa MPI.

o MPI protokolu je bilo tu ze pisano. Hint: preberi LAM dokumentacijo, (en .ps
si nasurfaj),
sam sem si zinstaliral mpich paket. Nekje od prvega klika na beowulf strani, pa
do tega,
da mi je manjkal samo #$%#$%# .rhosts : dva dni. Cez vikend sem pa se to
porihtal in racunal pi...
(mpirun -np 3 cpi).

2. Aplikacija sploh ne ve za vec masin, dela pa tako, da se jo poganja veckrat z
razlicnimi vhodnimi podatki:

Ali rocno pac poganjas neodvisno reci, ali pa si omislis clustor od activetools,
ki ti pomaga.
Za to sploh ni treba nfsjati... celo Linuxa ne rabis, ker dela res na cemerkoli,
celo na NTjih.

Nekaj o tem je bilo napisano tukaj, nekaj je na www.lugos.si med casopisnimi
clanki (aladin),
nekaj pa na www.bit.si.

Seveda so vse reci zastonj. S super-duper driverji se ne zamujaj, razen ce zelis
stisniti zadnji cikel iz masin. Tudi RG-58 je doma dovolj hiter.

In se zadnji napotek: gprof itd ! Ce ne delas ravno za M$, potem najbolj
pridobis, ce se potrudis
pri programiranju. Takole 10 krat hitreje izvajanje dosezes zelo hitro, ce
poisces optimalne algoritmne.

Srecno in veliko zabave !

Iztok

Zivjo

Doma imam dva racunalnika z linuxom in bi ju rad povezal skupaj, tako da bi oba
delala
isto stvar (predvsem za test). Nekaj casa nazaj se je na listi nekaj govorilo o
nekem
Beowulf projektu, ki naj bi to omogocal, pa me zanima, kje se da to dobiti. Aja,
najprej
me zanima, ce je sploh zastonj?
Pregledal sem beowulfovo stran na internetu in nisem nasel nicesar pametnega.
Prvic je vse
v RPM-jih, jaz imam pa slackware; ampak to bi se se dalo urediti (ceprav na
strani pise,
da so nekaj casa vse razvijali za slackware). Drugic so pa tam kar eni driverji
za mrezo
pa za ne vem kaj se vse, pa ne vem, kaj je treba dol pobrat, da bi lahko
racunalnika
povezal skupaj.
Ali mi kdo, ki/ce mu to dela malo razlozi stvari?
Verjetno obstaja se veliko takih programov, tako da ce je kaksen, ki je mogoce
bolj
primeren (in na vsak nacin zastonj) se tudi priporocam.

hvala

lp

Dodatne informacije o seznamu Starilist