[ LUGOS ] Re: Beowulf... paralelno procesiranje...

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Jan 27 20:00:21 CET 1999

Iztok Saje wrote:

> Zivijo !
>
> Takole na hitro:
> Doma sem spel tri PCje skupaj, en stari slackware, en debian in en slackware
> 3.6.
> - obe masini povezi z ethernetom
> - /home direktorij imej na eni in prek nfs na drugi, tako da je na vseh
> carunalnikih enaka
> ki ti pomaga.
> Za to sploh ni treba nfsjati... celo Linuxa ne rabis, ker dela res na cemerkoli,
> celo na NTjih.

.
.
.

> In se zadnji napotek: gprof itd ! Ce ne delas ravno za M$, potem najbolj
> pridobis, ce se potrudis
> pri programiranju. Takole 10 krat hitreje izvajanje dosezes zelo hitro, ce
> poisces optimalne algoritmne.
>
> Srecno in veliko zabave !
>
> Iztok

Hvala za tale mail. Ze vidim, da si mi veliko tezav prihranil.

Se tole mi povej. Kateri je potem tisti program, ki vse to pocne in ki ga moram na vsak
nacin downloadat?

hvala

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist