[ LUGOS ] pppd

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Sre Jan 27 11:59:18 CET 1999

> dan.
> pppd mi se zmeraj ne dela
> v pap-secrets sm vpisal vse v formatu :
> user * pass

Si preprican, da tvoj ISP uporablja PAP avtentikacijo?
Kako poganjas pppd?
Prvo poskusi rocno vzpostaviti zvezo, sele nato se igraj s skriptami.
Torej: rocni dialing v enem terminalu; takoj ko vidis "smeti od ppp-ja",
pozeni na svoji masini pppd z ustreznimi opcijami. Ce imas tezave z lock-i,
potem pred poganjanjem pppd koncaj dialing program BREZ RESETIRANJA modema
(dial program bi moral imeti to moznost).

> pa se se zmeri ne konekta ampak ce grem gor na ppp server z terminalom
> mi vre tiste smeti od ppp -ja vn.
> kaj se da naresti .. so mogoce kaksni logi ?

Ne vem, ce je v tvojem primeru logiranje sporocil pppd-ja omogoceno
po defaultu, zato kompleten odgovor. Za logiranje moras storiti dvoje:

1.) V /etc/syslog.conf moras nastaviti "daemon facility logging". Jaz npr.
logiram sporocila ppd-ja v svoj logfile:
daemon.*  			/var/log/ppplog

PS.: Za ziher prej se vtipkaj "touch /var/log/ppplog"

2.) pppd moras pognati z "debug" opcijo

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist