[ LUGOS ] Apache in qmail

Rok Papez rok na slo.net
Čet Feb 4 19:31:39 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999 19:18:41 +0100 (MET), David Klasinc wrote:

> [...]

Jaz sem naredil cist isto... in dobil iste rezultate. Nihce mi ni znal

pomagati zato je sekal `rm -rf /var/qmail`. :((.

>Ce imas samo qmail-lspawn, pomeni, da nekaj ne dela kot bi bilo treba...
>:)
>
>   65  ?  S    0:02 qmail-lspawn ./Mailbox
>   64  ?  S    0:02 splogger qmail
>   67  ?  S    0:01 qmail-clean
>   66  ?  S    0:00 qmail-rspawn
>   63  ?  S    0:06 qmail-send
>
>Takole nekako zgleda vseh pet procesov... :)

Tako naj bi bilo.. meni je isto pognalo samo "qmail-lspawn ./Maildir/"
Naredil sem vse kar je pisalo v dokaj pomankljivi dokumentaciji in na
koncu obupal. :(

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist