[ LUGOS ] Apache in qmail

Rok Papez rok na slo.net
Čet Feb 4 19:37:43 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999 17:37:04 +0100 (MET), Matjaz Terpin wrote:

>Če se prav spomnim, dobiš check listo kar zraven qmail-a. Jaz se je
>spomnim. Poišči malo.

Drzal sem se vseh napotkov v INSTALL.* ki so se predvsem sklicevali
drug na drugega in na koncu ni nic delalo.
OK.. TEST za remote deliver je delal.. to je bilo pa tudi vse.

>Sicer pa je tako:
>- Maildir-e moraš narediti sam. Je pa zagotovo že napisana kakšna skripta
>  za to. Imaš tudi skripte za pretvorbo iz mailbox-a v maildir.
>- kam pošta gre lahko izbere vsak uporabnik sam v fajlu ~/.qmail
>  Lahko seveda daš en default .qmail v /etc/skel

maildire sem imel narejene vendar ni delalo...

>Po mojih izkušnjah je qmail odlično dokumentiran in tudi zelo dobro
>založen z raznimi dodatki in skriptami. Sam nisem imel z njim prav nobenih
>problemov.

Po mojih izkusnjah je qmail *zelo* *slabo* komentiran, kar mislim da
gre
pripisati temu da obstaja komercialna pomoc. Vsa dokumentacija je
raztresena
na prafaktorje in je sploh pomankljiva glede tega kaj storiti ko kaj
*ne*
deluje. Ce je Qmail majhen in enostaven program za prenasanje poste me
je
prav strah sendmaila.

Ceprav najbrz velja ce nekaj dela iz prve roke da je super in ce ne, da
sux a bit.. se posebej ce zabijes dva dni na njem in nic ne naredis.

Mimogrede, dhcpd, Samba, bind so zadeve trivialne za postavit in so
dobro
dokumentirane. No.. qmail zanelsjivo ne spada v to druscino.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist