[ LUGOS ] Apache in qmail

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Feb 4 19:18:41 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Igor Cimperman wrote:

> Noter je index.html, nimam pa .htaccess ker bi moralo delati tudi brez tega.
> Gor tece tudi samba, kar spet nebi smel biti problem. Ne bom se branil tudi
> kaksnih konfiguracijskih datotek.

 User nobody mora imeti dostop do tega direktorija. Drugace se mi pa zdi,
da bi moralo delati... :)

> 2. qmail sem prevedel brez problemov, pognal ./rc skripto (skopirano iz
> home) in se lepo pozene, samo da imam namesto stirih deamonov samo enega.
> (qmail-lspawn, ki ga pozene skripta). Posto bi hotel imeti v ~user/Maildir.

Ce imas samo qmail-lspawn, pomeni, da nekaj ne dela kot bi bilo treba...
:)

   65  ?  S    0:02 qmail-lspawn ./Mailbox
   64  ?  S    0:02 splogger qmail
   67  ?  S    0:01 qmail-clean
   66  ?  S    0:00 qmail-rspawn
   63  ?  S    0:06 qmail-send

Takole nekako zgleda vseh pet procesov... :)

> Ali moram v /var/spool/mail/ sam definirat direktorije za userje ali bo to
> sam naredil (zdaj je prazen)? Nasploh bi bilo fino ce bi kdo napisal po

/var/spool/mail je obsolete, potem ko instaliras qmail... :) Ves mail gre
po defaultu v ~/Mailbox oz, qmail pregleda ali obstaja ~/.qmail in kaj je
v njem. Prazen .qmail NI dobra ideja... nekako je pri meni sel mail v
/dev/null oz kamorkoli pac... :))

David!
Life. Does it really sucks so bad, or it's just us?

Dodatne informacije o seznamu Starilist