[ LUGOS ] Apache in qmail

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Feb 4 19:05:17 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Matjaz Terpin wrote:

> Če se prav spomnim, dobiš check listo kar zraven qmail-a. Jaz se je
> spomnim. Poišči malo.

 True... README* in INSTALL* :)

> - Maildir-e moraš narediti sam. Je pa zagotovo že napisana kakšna skripta
>   za to. Imaš tudi skripte za pretvorbo iz mailbox-a v maildir.

Vsak user lahko to naredi z ukazom maildirmake <name of dir>

> - kam pošta gre lahko izbere vsak uporabnik sam v fajlu ~/.qmail
>   Lahko seveda daš en default .qmail v /etc/skel

default gre v Mailbox, ce bi rad nastavil da gre v maildir napises not
nekaj takega kot:

/home/user/Maildir/

Pazit treba na tisti / na koncu, ker tisto pove qmailu a je format maila
maildir ali mbox :)

> Po mojih izkušnjah je qmail odlično dokumentiran in tudi zelo dobro
> založen z raznimi dodatki in skriptami. Sam nisem imel z njim prav nobenih
> problemov.

*agree*

David!
 9:04am  up 65 days, 10:21,  9 users,  load average: 82.18, 73.83, 55.16

Dodatne informacije o seznamu Starilist