[ LUGOS ] [ANNOUNCE] Slovenian-HOWTO, v2.0

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sre Feb 10 21:21:09 CET 1999

Druga izdaja zbirke zapiskov o udomačitvi Linuxa pri nas, znane tudi kot
Slovenian-HOWTO, je zaenkrat dostopna pri avtorju na spletni strani
<http://sizif.mf.uni-lj.si/linux/cee/Slovenian-HOWTO.html>.

Iz vsebine:

--------------------------------8<-----------------------------------
9.1 Opombe k drugi izdaji

Druga izdaja je približno dvainpolkrat daljša od prve, ki je izšla konec
leta 1996. Izkazalo se je, da bi bil koristen kratek seznam stvari, ki jim
moramo opraviti, če želimo usposobiti naše znake na konzoli ali v okolju X
Window System, zato sem ga dodal na začetek. Dodan je opis uporabe
vektorskih pisav Type 1 in TrueType. Nastavitev locale predstavlja
standarden način prilagoditve programov, zato je temu razdelku namenjena
večja pozornost. V celoti so novi opisi prilagoditev urejevalnika LyX ter
pisarniških paketov WordPerfect, Star Office in Applixware. Dodan je opis
prilagoditve nove izdaje urejevalnika Emacs. Razdelek o tiskalnikih je
razširjen z domiselno alternativno različico tiskalniškega filtra; dodatno
sta omenjena ogonkify in a2ps. Posodobljen je seveda tudi razdelek o
Linuxu v Sloveniji. In morda še kaj, kar sem pozabil.

Če je prva izdaja predstavljala nekakšne zbrane in urejene zapiske o
problemih, s katerimi sem se sam srečeval, se zdaj nekoliko bolje zavedam
tudi potreb drugih. Zato sem v to dodal tudi opis prilagoditev programov
in programskih paketov, ki jih sam ne uporabljam, npr. Star Office,
Applixware ali Word Perfect. Opisanih rešitev nisem preizkušal; zaupam pač
izkušnjam izvornih piscev. Te sem povsod tudi navedel in lahko stopite v
stik z njimi.

Z lepimi pozdravi,
Primož Peterlin

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist