[ LUGOS ] lilo na extended particiji, sumniki

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Sre Feb 10 21:54:22 CET 1999

Pozdravljeni!

Problem, zaradi katerega pisem je, da mi ne uspe dolociti, da je
extended particija aktivna - tega noce ne fdisk ne Partition Magic. S
tem so moje ideje izcrpane. :( Pomoc za lilo omenja program "activate",
ampak nimam pojma, kje bi ga dobil, pri meni ga pa verjetno ni, ga ne
najdem. :)

A ima kdo kaksen nasvet, kako lahko nastavim extended particijo za
aktivno? :-|

Se en test sumnikov - baje se pri mojih e-pismih, ki jih napisem v
linuxu, sumniki v Oknih ne vidijo, vendar imam povsod v Netscapeu
nastavljen Latin-2, ne znam si drugace pomagati, kot da mi kdo od vas
pove, ce jih ne vidi, pa da ve, da ima pravilno nastavljen Latin-2. :)
Jaz jih vidim! :)

Torej, test: č¾¹ Č®©
Ce sem slucajno tezil s kakim cp-1250, mi prosim oprostite. ;-)

Spletni pozdrav!

                Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist