[ LUGOS ] lilo

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Feb 11 01:40:34 CET 1999

On Wed, 10 Feb 1999, Prahec wrote:

> Po mojih humble izkusnjah z dosom mora biti DOS particija vedno
> prva in aktivna, ce hoces da bos iz nje bootnil masino, kar nekak
> dokazuje tud to, da je stvar delala, ce si odklopu druga diska pa
> sam DOSovega notri pustil. Mislim, da je isti sheed z WinSuxi in
> na sploh s FAT particijami. U glavnem.. jst sem problem svoje
> cajte reseval z IBMovim BootManagerjem (zravn os/2), ki deluje na
> principu skirvanja particij.
>
> *scratch* torej... lilo ni kriv, kriv je dos, al pa winzi kokr
> hoces...

Not really...

Dos je lahko na drugi particiji in tudi ta ni aktivna... Lilo na MBR in mi
je delalo do zdaj vedno... Humm... Edino kar sem imel zmeraj, da so bile
vse tri particije primary (swap, native, dos)

David!
Windows 95 - Do we want more of them?

Dodatne informacije o seznamu Starilist