[ LUGOS ] Masina se sesuva

gasper.furman merjasec na storm.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Feb 8 20:06:10 CET 1999

On Mon, 8 Feb 1999, SHadowX wrote:

> Napajalnik nebi smel biti problem, saj bi se to kazalo malo drugace.

No tukaj sem pozabil povadariti, da je razlika predvem v moci
ventilatorja, oz. po domace, originalen ventilator je precej mocneje
pihal....

> Glede procesorja pa tako. Cyrix so znani kot procesorji ki se najvec grejejo.
> Obstajajo hladilniki, ki so prav posebaj za Cyrixe in so pac vecji. Mogoce bi
> probal z malo vecjim heatinkom.

Verjetno bom zamenjal kar procesor.......

No ce je se kdo imel podobne probleme, ga prosim naj se mi javi..... Morda
kar na privat mail...

Lep pozdrav, Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist