[ LUGOS ] Masina se sesuva

SHadowX ales.golob na s-sser.lj.edus.si
Pon Feb 8 19:15:51 CET 1999

On Mon, 08 Feb 1999, you wrote:
>Pozdravljeni
>
>Imam problem in sicer se mi masina vsake tolk casa sesuje. Vzroka sesutja
>se pravzaprav nimam, vendar mislim, da je vzrok v pregrevanju masine.
>Masina nimam originalnega napajnalnika in prostor v katerem je je zelo
>ogrevan. Vendar me vseeno zanima ce je imel kdo podobne probleme v bliznji
>preteklosti. Je morda kaksna luknja v recimo QWSV, SSH, ...

Napajalnik nebi smel biti problem, saj bi se to kazalo malo drugace.

>Na masini lavfa SlackWare 3.5 z kernelom 2.2.1 (tudi z 2.0.35 in 2.0.36
>je bilo enako)
>Procesor je Cyrix 233 se mi zdi
>
>lp, Gasper
>--
>When the English language gets in my way, I walk over it.
>		-- Billy Sunday
Glede procesorja pa tako. Cyrix so znani kot procesorji ki se najvec grejejo.
Obstajajo hladilniki, ki so prav posebaj za Cyrixe in so pac vecji. Mogoce bi
probal z malo vecjim heatinkom.
 --
SHadowX - Emperor of the Dark Realm
	  3d Artist of Twilight

Live for tonight, Love life and god damn it get a girl allready!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist