[ LUGOS ] Masina se sesuva

Gasper Furman merjasec na storm.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Feb 8 18:28:33 CET 1999

Pozdravljeni

Imam problem in sicer se mi masina vsake tolk casa sesuje. Vzroka sesutja
se pravzaprav nimam, vendar mislim, da je vzrok v pregrevanju masine.
Masina nimam originalnega napajnalnika in prostor v katerem je je zelo
ogrevan. Vendar me vseeno zanima ce je imel kdo podobne probleme v bliznji
preteklosti. Je morda kaksna luknja v recimo QWSV, SSH, ...

Na masini lavfa SlackWare 3.5 z kernelom 2.2.1 (tudi z 2.0.35 in 2.0.36
je bilo enako)
Procesor je Cyrix 233 se mi zdi

lp, Gasper
--
When the English language gets in my way, I walk over it.
		-- Billy Sunday

Dodatne informacije o seznamu Starilist