[ LUGOS ] ATI 3D Charger in XFree86

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Sre Feb 10 09:17:55 CET 1999

Valentin Korenjak wrote:
> Vceraj sem se matral z ATI-jevo graficno kartico (Rage II C, interni RAMDAC,
> 4Mb RAM-a, PCI, popolnoma nova --> firmware: 28.8.1998).
>
> X-e uspem pognati s SVGA serverjem (ki sicer deluje, vendar malo 'paca' po
> skrajnem desnem delu zaslona), z Mach64 (accel) pa ne. Pri zagonu mi za vsako
> predvideno (preizkuseno?) locljivost javi, da nima dovolj pomnilnika (ceprav bi
> ga moral imeti dovolj).
>
> Namescen imam RH5.2 in XFree86, ki je poleg (tocne verzije zal ne vem).
>
> Ali se je kdo s takim problemom ze srecal (in ga resil)? Predlogi?

...replay samega nase :-/

RH5.2 vsebuje XFree 3.3.2 (ce se ne motim), katerega mach64 X-server se ne
vsebuje podpore za ATI 3D Rage IIc.

Resitev je XFree 3.3.3(.1-1).

Sam sem za poizkus dl-jal samo goli X-server (XMa64.tgz) s katerim sem
nadomestil starega (prevezal link 'X'). Stvarca je zalaufala takoj.

Sicer pa nameravam nadgraditi celoten XFree, ker nikoli ne ves kje lahko kaj
crkne - tu mislim predvsem na doma prvedene X-programe (knjiznice ene verzije,
X-server druge).

Upam, da bo to se komu pomagalo.

Pozdrav,
Tine Korenjak