[ LUGOS ] compaq proliant

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Feb 9 09:53:44 CET 1999

> Zivjo!
>
> A je komu ze uspelo uspesno instalirat linux na kak compaq proliant server.
> Instalacija mi je po hudih tezavah uspela, vendar mi od 128M rama vidi le
> 14M.
Pri bootu podaj parameter mem=128M, pa bi moralo delati. Jaz sem si ta
parameter
dodal v lilo, z ukazom append.

> Ob bootu mi ne javi nicesar o dveh procesorjih. Ali to pomeni, da je zaznal
> samo enega?
> Uporabljam Redhat distribucijo, kernel 2.0.36
2.0.36 se po defaultu prevede samop za en CPU. Ce hoces 2.0.36 uporabljati
za dva CPUja, moras poeditirati makefile.
2.2.1 (zadnja stabilna verzija) ima veliko boljso podporo za vecprocesorske
masine, in ji paralelizem nastavis v setupu (make config ali make menuconfig,
ali moj priljubljeni make xconfig).

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist