[ LUGOS ] ATI 3D Charger in XFree86

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Tor Feb 9 09:48:20 CET 1999

Zivjo.

Vceraj sem se matral z ATI-jevo graficno kartico (Rage II C, interni RAMDAC,
4Mb RAM-a, PCI, popolnoma nova --> firmware: 28.8.1998).

X-e uspem pognati s SVGA serverjem (ki sicer deluje, vendar malo 'paca' po
skrajnem desnem delu zaslona), z Mach64 (accel) pa ne. Pri zagonu mi za vsako
predvideno (preizkuseno?) locljivost javi, da nima dovolj pomnilnika (ceprav bi
ga moral imeti dovolj).

Namescen imam RH5.2 in XFree86, ki je poleg (tocne verzije zal ne vem).

Ali se je kdo s takim problemom ze srecal (in ga resil)? Predlogi?

Pozdrav,
Tine Korenjak

Dodatne informacije o seznamu Starilist