[ LUGOS ] mrezni, disk, speedy graphics

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Sre Feb 24 06:59:46 CET 1999

On Wed, 24 Feb 1999 01:02:52 Luka Romih wrote:

> Mene pa zanima glede Rive TNT in Woodooja 2, in sicer, kako je zadeva
> podprta pod Xi in kako se v praksi obnese tista 'strasna' hitrost. Je
> res opazno tudi pri navadnem delu ali je cca vseeno, ce imas dovolj
> hiter procesor?

Voodoo je podprt, RIVA ni.
Oboje velja za Meso, ki je Open-GLu podobna rec(podobna zato, ker ni denarja, da bi jo potrdili).
Upam, da se zavedas, da Voodoo dela samo na cel zaslon (ne v okna).
Rivo naj bi podprli enkrat v kratkem, vendar ljudje cakajo, da bo Nvidia naredila nekaj takega kot glide. Tudi to je baje v izdelavi.

Za cisto zaresno 3D podporo pa bo treba pocakati na Xfree86-4.0 :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist