[ LUGOS ] mrezni, disk, speedy graphics

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Sre Feb 24 00:12:06 CET 1999

On Wed, 24 Feb 1999, Luka Romih wrote:

> Hi!
>
> nekaj offtopic: en kolega, gregor.kastelic na usa.net, bi rad kupil dve
> mrezni kartici (obe coax, ena bi bila isa, ena pa pci). Ker vem, da
> se vam take robe nekaterim kar valja, bi se je mogoce kdo kaj znebil.
> Prodaja pa tudi dva diska, Eden je Fireball 2,1 GB UDMA , drugi pa
> Caviar 1GB. Vse se naprej kar z njim dogovarjajte.
Ja, offtopic :)

> Mene pa zanima glede Rive TNT in Woodooja 2, in sicer, kako je zadeva
> podprta pod Xi in kako se v praksi obnese tista 'strasna' hitrost. Je
> res opazno tudi pri navadnem delu ali je cca vseeno, ce imas dovolj
> hiter procesor?

Riva TNT in Voodoo 2 sta 3D procesorja, ki znata marsikaj.
X Window system je cista 2D grafika, razen ce poganjas kak
program ki dela kaj 3D in to rise v X. Strasno hitrost v X
dosezes z dobro agp graficno kartico, 3D cipovje bolj malo
pomaga, procesor pa predvsem pomaga pri tem da se vse skupaj
hitreje odvija. Da bi X podpiral 3D pospesevalcem, to bi bilo
smesno. Pac pa programi za X lahko podpirajo tako rec (recimo
quake 2 je ena taka rec).

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist