[ LUGOS ] fsck.ext2

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Čet Feb 11 15:33:37 CET 1999

On Thu, 11 Feb 1999, Metod Kozelj wrote:

> Resitev za tvoj problem (kakor je bila tudi za mojega) pa je nabava
> kaksnega UPSa, dobis jih ze za 30kSIT.

pcx (s katerim nisem povezan) ima upse tam od 18 K dalje, vceraj sem pod
tezo razmer nabavil tri razlicne, od 300 W (ta cena) do 675, trenutno uelo
zadovoljen (revezi stalno delajo, ker se je izkazalo, da je narava stroma
v nasi hisi tudi brez izpadov bolj vprasljiva). izdelovalec je tripplite.
kot zanimivost, tisti za 675 (omnismart something) ima prilozen softver,
ki dela tako pod win kot pod unixi. aleluja.

Dodatne informacije o seznamu Starilist