[ LUGOS ] ipfwadm

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Pet Feb 12 07:57:35 CET 1999

Hoj!

Se ni kaj upravicevati. Masquerade ponavadi maskira notranje IP-je z
zunanjimi. Ce imas naprimer samo en zunanji IP to se pravi titi pravi za
uporabo na internetu. Potem lahko za lokalno mrezo uporabis ti. notranje
IP-je iz grupe 192.168.1.0-255. Maskiras te notranje IP-je z zunanjimi, tako
vsi racunalniki ki se pogovarjajo s tabo na internetu v bistvu mislijo, da
govorijo s tvojim gate-om na katerem delas maskarado.

ipfwadm -M -l samo pokase katere ip-je maskiras.

Upam, da je to zadovoljiv odgovor.

               Lep Pozdrav Jure

smime.p7s

Dodatne informacije o seznamu Starilist