[ LUGOS ] fsck.ext2

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 11 15:46:49 CET 1999

Howdy!

On Thu, 11 Feb 1999, crt jakhel wrote:

> kot zanimivost, tisti za 675 (omnismart something) ima prilozen softver,
> ki dela tako pod win kot pod unixi. aleluja.

Ampak je pa glup ko ... kabel, ki je prilozen za komunikacijo med UPS in
racunalnikom, je malo oskubljena verzija, zato ga razunalnik ne more
ugasniti.

Jaz sem z reverse-engineeringom ugotovil povezave, potem pa dodal se eno
za ugasanje UPSa ce elektrike ni. Prilozeni softver jasno ne ve, za kaj se
gre, obstaja pa en vzorcen primerek powerd-ja (genpowerd), ki z rahlo
prilagoditvijo deluje z mojim kablom.

Torej, ko stroma ni in linux po nekaj minutah naredi shutdown, se izklopi
UPS. Ko strom pride nazaj, se masina sama postavi gor.

Ce koga zanimajo detajli okoli kabla itd, naj mi poslje privat mail.

Peace!
  Mkx