[ LUGOS ] LUGOS-LIST PRAVILNIK!!! - OBVEZNO PREBERI IN UPOSTEVAJ!!!-

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Tor Feb 9 20:05:44 CET 1999

Jaka Mele wrote:

> Zal se ne morem strinjati s tako strogimi prepovedmi.
> Vsak naj pise v tistem v cemer zeli, s tem da lahko pa se bolj na vidna
> mesta napisemo priporocila lugosa.

En predlog za vzdrzevalca lugosovih e-postnih spiskov (tole pismo mi sugerira,
da si to ti, Jaka :).
Lepo bi bilo, ce bi se dalo arhiv za prejsnja leta sneti z interneta v .tar.gz
obliki? Za vsako leto posebej celotna e-posta. Ce ni tezav s prostorom na
strezniku najbrz ne bi bilo problema? ;-)

Zamudno je tisto gledati, ko si priklopljen in sam sebi posiljat tisto
e-posto. Jaz (pa zelo verjetno se kdo drug z nepopolnim arhivom) bi zadeve
raje prebrskal v odklopljenem stanju, preden tezim na lugos-list... :)

Spletni pozdrav!

            Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist