[ LUGOS ] LUGOS-LIST PRAVILNIK!!! - OBVEZNO PREBERI IN UPOSTEVAJ!!!-

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Feb 9 21:00:24 CET 1999

On Tue, 9 Feb 1999, Andraz Hvalica wrote:

> En predlog za vzdrzevalca lugosovih e-postnih spiskov (tole pismo mi sugerira,
> da si to ti, Jaka :).
> Lepo bi bilo, ce bi se dalo arhiv za prejsnja leta sneti z interneta v .tar.gz
> obliki? Za vsako leto posebej celotna e-posta. Ce ni tezav s prostorom na
> strezniku najbrz ne bi bilo problema? ;-)
> Zamudno je tisto gledati, ko si priklopljen in sam sebi posiljat tisto
> e-posto. Jaz (pa zelo verjetno se kdo drug z nepopolnim arhivom) bi zadeve
> raje prebrskal v odklopljenem stanju, preden tezim na lugos-list... :)

Zivjo

Arhiv vseh javnejsih lugosovih mailing list se nahaja na
http://www.mail-archive.com/ kjer se da po arhivu tudi iskati (in to zelo
dobro in hitro).

Lokalno nimamo ne prostora ne cpu moci, za kaj takega, zipan arhiv pa tudi
verjetno nima kaksnega pomena, razen tega, da spamerjem prakticno podarimo
nase email naslove...

lp, Jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist