[ LUGOS ] LUGOS-LIST PRAVILNIK!!! - OBVEZNO PREBERI IN UPOSTEVAJ!!!-

Jaka Mele jack na lugos.si
Tor Feb 9 19:37:47 CET 1999

On Tue, 9 Feb 1999, Metod Kozelj wrote:

> Se popolnoma strinjam. Mojega ubogega mailerja (pine) teksti s sumniki po
> 1250 cisto razsujejo. Dozivi kulturni sok, tako da ga krci rabijo, dokler
> ne pritisnem magicne tipke 'd'.

Zivjo

Zal se ne morem strinjati s tako strogimi prepovedmi.
Vsak naj pise v tistem v cemer zeli, s tem da lahko pa se bolj na vidna
mesta napisemo priporocila lugosa.

Glede PINE in sumnikov po cp1250 - meni dela v pine 4.10 cisto ok - edini
problem, ki se mi dogaja je pri mailih poslanih iz outlook express - saj
le ta za-wrappa content vrstico v headerjih in pine nie zna nic pokazati
odkler ne popravis na roke to zadevo..

						lp, Jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist