[ LUGOS ] netscape & mail

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Tor Feb 9 18:35:38 CET 1999

Ales Casar wrote:
> Jaz bi ti priporocal, da se odlocis za enega izmed teh programov (ali tudi
> kaksnega cetrtega) in potem za obdelavo mailov uporabljas samo njega.
> Zakaj bi pravzaprav rad delal s tremi razlicnimi? Kaksno korist imas od
> tega?
preprosto:
-pine za textmode (ko se mi ne da zagnati X), drugace pa ga ne maram.
-TkRat za vse razen posiljanje (ker ima tezave s headerji)
-netscape za posiljanje (ker mi ne oznaci s "prebrano" datotek)

bi bil pa vesel, ce bi mi kdo predlagal mail, ki bi bil kombinacija
TkRat in Netscape, pa seveda kompat. s fetchmail formatom mailov (ne kak
exmh). na private, kajpak.

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
linux user, RH5.1; afterstep;

Dodatne informacije o seznamu Starilist