[ LUGOS ] Solaris in programi za Linux

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Feb 16 12:56:27 CET 1999

> Za vsak ukaz, ki sem ga hotel nastudirati, man <ukaz> vrne "no
> manual page for <ukaz>". WTF?
Kako si imel nastavljen MANPATH?
Poskusi z
MANPATH=/usr/man:/usr/local/man:/opt/gnu/man;export MANPATH
in potem man

> Zato me zanima, ce ima kdo na listi izkusnje s kompajliranjem
> programov, ki obicajno pridejo zraven distribucij Linuxa, ali celo
> uporabo rpm-jev na Solarisu? Je to slednje sploh mogoce?
RPMji v svoji osnovni obliki zagotovo ne bodo delovali na solarisu.
V skrajnem primeru bi lahko verjetno kaksen source rpm z alienom predelal
v .tar.gz in potem instaliral tistega.

> Kako je s knjiznicami (libc, glibc - te stvari mi tudi na
> Linuxu niso povsem jasne, zato bi kaksna razlaga naletela na
> hvalezna usesa) ob kompajliranju programov za X-e?
Solaris ima svoje C knjiznjice, ki so v veliki meri source kompatibilne
z Linuxovimi, binarno pa najbrz cisto nic.

> Bi se dalo,
> recimo, prevesti KOffice na Solarisu?
Ja, kolega pravi, da je prevedel celoten KDE ne samo pod Solarisom, ampak
pod Solarisom na Ultra procesorju.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist