[ LUGOS ] Solaris in programi za Linux

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Sre Feb 17 12:30:11 CET 1999

Matija Grabnar wrote:

> Kako si imel nastavljen MANPATH?
> Poskusi z
> MANPATH=/usr/man:/usr/local/man:/opt/gnu/man;export MANPATH
> in potem man

Ne vem, kako je bilo nastavljeno. Instaliral sem ponujeno minimalno
konfiguracijo, vendar bi po mojem delujoce man pages sodile zraven.
Zdaj sem Solaris zbrisal, cakajoc na nov disk, se bom pozneje
ubadal z njim.

> RPMji v svoji osnovni obliki zagotovo ne bodo delovali na solarisu.
> V skrajnem primeru bi lahko verjetno kaksen source rpm z alienom predelal
> v .tar.gz in potem instaliral tistega.

Pozneje sem ugotovil, da je dosti stvari na http://www.sunfreeware.com
(GNU porti), tako da to najbrz niti ni prevelik problem (nisem probal).
Tu se najde dosti programov, ki pridejo zraven v distribucijah Linuxa.

> Solaris ima svoje C knjiznjice, ki so v veliki meri source kompatibilne
> z Linuxovimi, binarno pa najbrz cisto nic.

A to pomeni, da ob prevajanju prevedes tudi knjiznice, zlinkas in
bi _naceloma_ stvar morala delati (moje izkusnje s prevajanjem so
se zacele in koncale z BC za win za en mali programcek ... :-) )

> Ja, kolega pravi, da je prevedel celoten KDE ne samo pod Solarisom, ampak
> pod Solarisom na Ultra procesorju.

S cim je pravajal? gcc za solaris? Kaj drugega?

In se eno cudno vprasanje: kako bi se dalo na multiboot masini
izmenjevati podatke med Linuxom in Solarisom? Kaksen tip particije
(razen FAT - ce sploh?) bi prisel prav? Isti home direktorij je
najbrz iluzorna ideja (kot je menda mozno pri kombinaciji
RH/Debian), kaksne podatke bi pa clovek vseeno izmenjal.

Hvala, Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist