[ LUGOS ] Solaris in programi za Linux

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Tor Feb 16 12:35:46 CET 1999

Pozdrav,

sprasuje Linux newbie, zato se ne smejte vprasanjem :-)

Pred casom je bila na listi mini debata Solaris vs. Linux, zato
sem se odlocil, da preizkusim Solaris. Sposodil sem si 2.6 in stvar
izgleda kar v redu, mogoce malo bolj profesionalno kot Linux, boot
pa traja pravo malo vecnost.
Za vsak ukaz, ki sem ga hotel nastudirati, man <ukaz> vrne "no
manual page for <ukaz>". WTF?

The Linux bit: debata na listi je izzvenela v stilu "ni ju mogoce
direktno primerjati, odloci se sam".

Zato me zanima, ce ima kdo na listi izkusnje s kompajliranjem
programov, ki obicajno pridejo zraven distribucij Linuxa, ali celo
uporabo rpm-jev na Solarisu? Je to slednje sploh mogoce?

Kako je s knjiznicami (libc, glibc - te stvari mi tudi na
Linuxu niso povsem jasne, zato bi kaksna razlaga naletela na
hvalezna usesa) ob kompajliranju programov za X-e? Bi se dalo,
recimo, prevesti KOffice na Solarisu? Na katerih knjiznicah
bazira CDE?

Fonti: pri Linuxu vcasih strajkajo. Kako je z njimi na Solarisu?
Slovenske tipkovnice ne podpira (kljub vsem baltskim in marsicemu
drugemu). Sumniki delajo pod StarOffice? A kdo uporablja ta paket?

Kako sicer zadeve stojijo, splosne stvari, ki jih je treba vedeti
in vse druge pripombe dobrodosle. Kako je sicer pri Sunu z
razvojem - spremembe sintakse ukazov, ignoriranje uporabnikov?
Je kaksen vpliv Sunove obsedenosti z Javo na Solaris (razen
manjkajocega Netscapea)?

Hvala,

Jernej

Dodatne informacije o seznamu Starilist