[ LUGOS ] Spominski problem

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Dec 8 07:19:49 CET 1999

"Brane L. Leskosek" wrote:

> Zivjo!
>
> Vceraj so mi razlicni programi (ne vsi, npr. updatedb) zaceli vracati
> napake "Cannot allocate memory", v logih pa se ob pojavljajo sporocila:
> Dec  6 12:35:04 babe kernel: Problem: block on freelist at 0109e7b0
> isn't free.
> Dec  6 12:35:53 babe kernel: Problem: block on freelist at 0109e7b0
> isn't free.
>
> Racunalnik je IBM Netfinity 5000, PII450MHz, ECC 128MB RAM, 2x SCSI 9GB
> HDD z namescenim RH 5.2 in jedrom 2.0.36. Je ze kdo naletel na taksne
> [...]

Glede na to, da racunalnik ni noname, kot jih uporablja vecina, poglej v
event logu, ce imas kaksne ECC napake. Ce jih nimas, skoraj ne more biti
problem v HW. Mozno pa je, da imas kaksen kontroler bolj cuden, pa je
napaka v kernelu. Ce ne bos ugotovil hardverskega problema, upgradaj na
novejsi Linux in/ali kernel.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist